Tuesday

.library SHAH ALAM ..

Assalammualaikum ,, hyee sume :) ..
.lame ta update blog ! ,hee :) ..nway ..
.na ucapkan selamat menyambut Awal Muharram kepada seluruh umat islam .. :) ..
.semoge tahun nii , sume akan menjadi lebih baik :) ..
.soo , ary nyy na story psal aku gy libry Shah Alam ,,
.lame doe ta lepak libry ny ..hmm , ylaa , libry ny pon da pndah en ,, dulu kat secsyen 11 , skrang ny da terletak kat secsyen 13 ,, walau pon sebelah kolj aku jee , py mang aku ta penah msuk kott ..
.hee ,, soo ary ny dpat jugak aku tengok libry baru nii ,,besar gile kott ..hee :) ..
sooo , aku cadang kan ,, sempena cuti.cuti sekola nii ,, korg yg ada adek kecik uh , bwak la dowg gy libry , bole laa mngisi sedikit mase cuti dorg en .. hee .:) ..
soo , di sini aku serta kan gmbar libry baru ni ..
(p/s :: ny gmbar cilok jee :))

lawa en .. nii dalam dy ..tmpat nyy untuk org dewasa jee ..
.soo seprti biase laaa , tmpat ny ada wi-fi dan kemudahan lain untuk online :) 

 ny , suda semstynyee "main entrence" laa yee :)
"WELCOME"

ny kwasan lain ..ada tmpat untk kanak2 , dan tmpat reakrasi lain :) .hee ..
tenang jee dok kat sini ..insyaAllah lao ada kete , lain kali ,hari.hari datang sini .. hee ..
.lao dulu slalu gy libry secs 11 uh naek bas jee ,, skang da susah ,, ingat dulu sblom exam jee lepak libry ! , hee :) ,, best kott ,, rindu nan mber.mber dulu ...lao korg bace ny ,, jom laa trun rmai.rmai gy sini ..
.heee :) ..
p/s :: rindu korg !! .mmuaahh :)

No comments:

Post a Comment